Hrvatska filologija u interkulturnom kontekstu
Doktorski studij Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Akademsko pismo
Književnoznanstveni modul
Nositeljica predmeta: Dubravka Oraić Tolić
Status predmeta: izborni
Semestar: 1–2
ECTS: 8
Uvjeti za upis: nema uvjeta
Oblici nastave: predavanja i seminari
Obveze studenata: redovito pohađanje nastave
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata: kraći pisani pregledni rad kao klauzura
Praćenje kvalitete nastave: samovrednovanje nastave i anketiranje polaznika
Sadržaj predmeta
Strategije pisanja i konceptualizacije doktorskih radova te manjih istraživačkih cjelina, preglednih radova, istraživačkih radova, izvornih znanstvenih radova itd.
Opis predmeta
Kolegij je pretpostavljen kao teorijski i praktični uvod u pisanje znanstvenoga teksta (seminarskoga, magistarskog i doktorskoga rada) iz humanističkih znanosti. Teorijski će dati uvid u pojam znanosti, teme, vrednovanja i razradbe građe, služenja literaturom te jezičnim i pravopisnim osnovama akademskoga pisma. Također otvorit će se rasprava o znanstvenome radu kao žanru.
Ciljevi predmeta
Na temelju proučenih strategija i konceptualizacija akademskog pisma, polaznik kolegija bit će osposobljen za samostalnu akademsku produkciju različitih vrsta znanstvenih članaka.
Očekivani ishodi
Studenti će samostalno producirati različite vrste znanstvenih članaka, moći će iskoristiti visoko specijalizirana znanja u pisanoj akademsko-istraživačkoj formi te integrirati metode vlastite znanstvene (sub)discipline u širi kontekst.
Literatura
Obvezna
- Badeley, Graham. 2009. Academic writing as shaping and reshaping. Teaching in Higher Education 14/2. 209–219.
- Oraić-Tolić, Dubravka. 2011. Akademsko pismo. Strategije i tehnike klasične retorike za suvremene studentice i studente. Zagreb: Naklada Ljevak.